203 Web Group lanserar vinbutik

Från och med idag kommer alla svenskar enkelt, billigt och säkert kunna handla hem sina favoritviner från Vinklubben.se och gratis få det levererat hem till dörren samma vecka. Med över 500 viner erbjuder Vinklubben ett brett utbud utvalt av Nordens främsta vinkommitté. Tjänsten kommer bland annat fungera som ett komplement till Matklubben.se och Hittarecept.se, två av Sveriges absolut största matsajter, för att erbjuda mervärde till besökarna. Med över 900 000 registrerade medlemmar och över 500 000 unika besökare i veckan kommer matsajterna driva trafik till den nya vinbutiken och även kunna ge vintips till olika recept.

- Mat och vin går för de flesta hand i hand och det känns därför både roligt och passande att kunna erbjuda enkelt sätt att handla vin på nätet. Beställer man sitt vin på tisdagen får man det gratis levererat hem till dörren samma fredag, vilket är idealiskt om man vill spara både tid och energi. Dessutom erbjuder vi billigare priser än Systembolaget, säger Christoffer Johansson, VD för 203 Web Group som ligger bakom Vinklubben.se, Matklubben.se och Hittarecept.se.

Vinklubben.se drivs genom ett samarbete mellan 203 Web Group och den digitala vinhandlaren Winefinder. Winefinder har via ett internationellt nätverk av vinhandlare marknadens mest effektiva tillgång till världens alla

http://zoloftonline-generic.com/catalog/Depression/Citalopram.htm zoloft dosage buy accutane online pcos and clomid yagara cymbalta 30mg generic abilify Venlor

viner. De har dessutom ett supermodernt lager och en logistiklösning som innebär Sveriges snabbaste leveranser av vin hem till dörren.

- Winefinders satsning på kvalitet i alla led ger oss ett stort försprång på en marknad i förändring. Konkurrenterna ligger ett par år efter oss i utveckling, som ett av Sveriges största mediebolag uttryckte det. Den förväntade trafiken till Vinklubben.se kommer att öka vår försäljning väsentligt vilket ger oss ytterligare fördelar i inköpsprocessen”, säger Ole Nielsen, Winefinders VD och grundare.

Besök på Vinklubben.se!